maandag 23 maart 2009

Karnataka

Alles is eindelijk in orde geraakt, en morgen mag ik vertrekken naar het zuiden :)
Nu alleen nog wat problemen met mijn trein tussen mumbai en goa, waar ik op de wachtlijst sta. Hoogstwaarschijnlijk ga ik in Mumbai, waar ik dinsdag om 16u30 of zo aankom een bus moeten zien te fixen naar goa dus voor de avond zelf. Maar ja, 't is India, dus da komt allemaal wel in orde ;)
Vrijdag voor het eerst ècht ziek geweest. Waarschijnlijk iets mis gegeten 's avonds en mega slecht (lees: niet) geslapen. Constant kotsgevoel maar niet moeten kotsen en buik overhoop, maar na wat pilletjes op vrijdag voor het (niet-)slapengaan en mijn welverdiende nachtrust zaterdagmiddag, was ik tegen de zaterdagvoormiddag de jonge mezelf. En nu dus een energiebom die daar gaat ontploffen. Allez, eigenlijk imploderen. Mijn zwembroekske zal misschien toch nog van pas komen. Mmmmm, palmbomen, kokosnoten,...
Rohan komt voor de paasvakantie terug naar huis, dus als ik terug ben zal ik wel weer iets te doen hebben. Dan op de 15de vertrekt hij weer, maar ik ook. Dan naar Nepal. Trein en zo al geboekt.
Volgens de Lonely Planet hebben ze San Miguel in Kathmandu :)

Geen opmerkingen: